loader
Bakanı Nureddin Nebati:Aralık ayından enflasyon düşücek.

Bakanı Nureddin Nebati:Aralık ayından enflasyon düşücek.

MÜSİAD'ın iftar yemeğinde Bakan Nebati, enflasyona ilişkin, "Aralık ayından itibaren bu ülkede her ay enflasyonun nasıl düştüğünü hep beraber göreceğiz ve yürüyeceğiz.
İşler daha iyi olacak."yorumunda bulundu.

Pazardaki fiyatlardan haberdar olduklarını söylüyen Nebati, "Bu ülkede yaşıyoruz. Sokağında, pazarında, sofrasında, yolundayız.
Otobüse de minibüse de biniyoruz hiç merak etmeyin. Bu dünyadan kopuk yaşamıyoruz. Bu dünyanın, ülkenin içerisindeyiz.
Bu milletin gençlerin, kadınların, çocukların, iş dünyasının, çalışanların ne istediğini biliyoruz ve sıkıntıları paylaşıyoruz.
Bu sıkıntıların üstesinden gelecek azmi de ortaya koyuyoruz. Koymaya devam edeceğiz." dedi.

 

Etiketler: nebati enflasyon müsiad iftar

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ABD Doları/TL % 3.3 yükselişle rekor seviyeye geldi,

ABD Doları/TL kur paritesi  7.2850 ile tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaşdı.

ABD Dolarında bir önceki rekor 7.2690 Tl ile 7 Mayıs'ta görülmüştü.

Bakan Şimşek'ten ilk açıklama: Rasyonel bir zemine dönme dışında seçenek kalmamıştır.

Recep Tayyip Erdoğan'ın yeni kabinesinde Hazine ve Maliye Bakanı olarak görev alan  Mehmet Şimşek, yeni görevini Nureddin Nebati'den devraldı.

Mehmet Şimşek, devir teslim töreninde yaptığı ilk açıklamada "Türkiye'nin rasyonel bir zemine dönme dışında bir seçeneği kalmam...

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankasından Piyasa Gelişmelerine İlişkin Basın Duyurusu

6Ağustos2020, Sayı: 20